Kampaň OČIVIDNĚ
Jsme hrdými partnery projektu Očividně, jehož cílem je zaprvé osvěta lidí v presbyopickém věku (tedy po čtyřicítce) a zadruhé dostat do jejich podvědomí to, že brýlí na blízko se není třeba bát.
Ideálním řešením presbyopie jsou multifokální brýle, tedy brýle, které řeší dioptrie na všechny vzdálenosti, zejména dálku, počítačovou (střední) vzdálenost a blízko (čtení). S multifokály si lze život užívat na plno, nemusíte se například bát, že si nepřečtete v supermarketu složení produktů, nebo si neobjednáte v kavárně, protože jste si zrovna zapomněli brýle na blízko doma nebo v práci.
Tváří kampaně se stala zpěvačka Monika Absolonová, žena v presbyopickém věku s dioptriemi do dálky i na čtení, která sama zná úskalí střídání brýlí do dálky/na blízko.
Více informací o kampani najdete na https://www.ocividne.cz/.